+48 507 095 067
dorota.czajkowska@dcc-consulting.pl

Efektywna komunikacja

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE

Efektywna komunikacja integruje pracowników, tworzy prawidłowe relacje z przełożonymi, ułatwia realizację celów biznesowych. Nieskuteczna komunikacja w firmie to: konflikty w zespole, chaos informacyjny, spadek efektywności
i motywacji zespołu, problem ze zrozumieniem celów biznesowych i ich realizacją.

Kiedy warto zaprosić pracowników i menedżerów na szkolenie z efektywnej komunikacji?

Gdy pracownicy ze sobą nie rozmawiają, nie udzielają sobie informacji zwrotnej, nie wymieniają się informacjami na bieżąco, w zespole narastają konflikty, a członkowie zespołu nie szukają rozwiązania sami, tylko od razu zwracają się do przełożonego z prośbą/żądaniem interwencji.

Szkolenie z efektywnej komunikacji warto przeprowadzić, gdy mamy do czynienia z zespołami młodymi (stażem), po restrukturyzacji, jak też w zespołach, których członkowie ze sobą długo współpracują.
Dobra komunikacja to podstawa funkcjonowania zespołu, która dodatkowo zwiększa jego potencjał i wpływa na efektywność działania.

Jakie są cele szkolenia?

Uczestnicy rozwiną umiejętności, które są ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Wezmą udział w ćwiczeniach, poznają różne techniki i narzędzia usprawniające komunikację. Poznają zasady współpracy, wywierania wpływu i negocjacji zwiększające skuteczność porozumienia. Nauczą się panować nad chaosem informacyjnym i poprawią relacje z ludźmi.

Jakie korzyści otrzyma zespół? Jak skorzysta firma?

Poprawienie komunikacji w zespole przekłada się
na lepszą atmosferę, integrację pracowników, wzrost efektywności zespołu, identyfikację z zadaniami stawianymi przed zespołem, zrozumienie celów biznesowych i ich skuteczną realizację
.

Jakie techniki i umiejętności będziemy trenować?

Uczestnicy podczas warsztatu:
* poznają techniki i zasady skutecznej komunikacji
* dowiedzą się, co sprzyja efektywnej komunikacji, a co jej przeszkadza
* nauczą się, jak wzmocnić przekaz, a jak rozpoznawać i eliminować bariery komunikacyjne
* zobaczą, czym są projekcje i jak im przeciwdziałać
* dowiedzą się, jak rozpoznawać motywy innych osób i jak ważne jest mówienie
o własnych intencjach
* przekonają się, jaka jest różnica między stanowiskami a potrzebami
* sprawdzą, czym różni posługiwanie się komunikatem JA vs. komunikatem TY
* wypracują metody efektywnej komunikacji w zależności od stylu myślenia FRIS.

Zapytaj o szkolenie!

Szkolenie z efektywnej komunikacji w zespole przygotowuję zgodnie z zamówieniem i potrzebami klienta.
Może być przeprowadzone oddzielnie dla pracowników, dla kadry menedżerskiej
lub wspólnie dla całego zespołu. 
Masz pytania związane ze szkoleniem z efektywnej komunikacji?
Chętnie na nie odpowiem!
Zadzwoń
tel. 507 095 067
lub napisz:
dorota.czajkowska@dcc-consulting.pl

Kontakt