Telefon

+48 507 095 067

Email

dorota.czajkowska@dcc-consulting.pl

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE

Efektywna komunikacja integruje pracowników, tworzy prawidłowe relacje z przełożonymi, ułatwia realizację celów biznesowych. Nieskuteczna komunikacja w firmie to: konflikty w zespole, chaos informacyjny, spadek efektywności

i motywacji zespołu, problem ze zrozumieniem celów biznesowych i ich realizacją.

Kiedy warto zaprosić pracowników i menedżerów na szkolenie z efektywnej komunikacji?

Gdy pracownicy ze sobą nie rozmawiają, nie udzielają sobie informacji zwrotnej, nie wymieniają się informacjami na bieżąco, w zespole narastają konflikty, a członkowie zespołu nie szukają rozwiązania sami, tylko od razu zwracają się do przełożonego z prośbą/żądaniem interwencji.

Szkolenie z efektywnej komunikacji warto przeprowadzić, gdy mamy do czynienia z zespołami młodymi (stażem), po restrukturyzacji, jak też w zespołach, których członkowie ze sobą długo współpracują.

Dobra komunikacja to podstawa funkcjonowania zespołu, która dodatkowo zwiększa jego potencjał i wpływa na efektywność działania.

Jakie są cele szkolenia?

Uczestnicy rozwiną umiejętności, które są ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Wezmą udział w ćwiczeniach, poznają różne techniki i narzędzia usprawniające komunikację. Poznają zasady współpracy, wywierania wpływu i negocjacji zwiększające skuteczność porozumienia. Nauczą się panować nad chaosem informacyjnym i poprawią relacje z ludźmi.

Jakie korzyści otrzyma zespół? Jak skorzysta firma?

Poprawienie komunikacji w zespole przekłada się

na lepszą atmosferę, integrację pracowników, wzrost efektywności zespołu, identyfikację z zadaniami stawianymi przed zespołem, zrozumienie celów biznesowych i ich skuteczną realizację
.

Jakie techniki i umiejętności będziemy trenować?

Uczestnicy podczas warsztatu:

* poznają techniki i zasady skutecznej komunikacji

* dowiedzą się, co sprzyja efektywnej komunikacji, a co jej przeszkadza

* nauczą się, jak wzmocnić przekaz, a jak rozpoznawać i eliminować bariery komunikacyjne

* zobaczą, czym są projekcje i jak im przeciwdziałać

* dowiedzą się, jak rozpoznawać motywy innych osób i jak ważne jest mówienie

o własnych intencjach

* przekonają się, jaka jest różnica między stanowiskami a potrzebami

* sprawdzą, czym różni posługiwanie się komunikatem JA vs. komunikatem TY

* wypracują metody efektywnej komunikacji w zależności od stylu myślenia FRIS.

Zapytaj o szkolenie!

Szkolenie z efektywnej komunikacji w zespole przygotowuję zgodnie z zamówieniem i potrzebami klienta.

Może być przeprowadzone oddzielnie dla pracowników, dla kadry menedżerskiej

lub wspólnie dla całego zespołu. 

Masz pytania związane ze szkoleniem z efektywnej komunikacji?

Chętnie na nie odpowiem!

Zadzwoń
tel. 507 095 067
lub napisz:

dorota.czajkowska@dcc-consulting.pl

Kontakt