Moja misja:
Moja misja:
Pomagać innym działać sprawniej w oparciu o większe zrozumienie i zdrowsze relacje. Moim celem jako właścicielki DCC Consulting jest wsparcie klientów w rozwoju ich zespołów oraz maksymalizacji potencjału firm.
Jestem Certyfikowaną Trenerką Biznesu | Certyfikowaną Trenerem FRIS® | praktykiem biznesu | menadżerką | mentorką.
To co mnie wyróżnia jako trenerkę to prawie 20-letnia praktyka biznesowa na wyższych stanowiskach menadżerskich w firmach wsparta wiedzą coachingową. Jako trenerka specjalizuję się w szkoleniach z zakresu umiejętności osobistych, w szczególności w zagadnieniach związanych z komunikacją, asertywnością, zarządzaniem zespołem oraz efektywnej współpracy na linii IT-biznes. W swoich warsztatach szkoleniowych i w pracy indywidualnej wykorzystuję badanie Stylu Myślenia i Działania FRIS®, wspierając osoby w dążeniu do lepszego zrozumienia swoich możliwości i potencjału oraz wykorzystania różnic i indywidualnych preferencji w zespołach. Ukończyłam studia na Politechnice Warszawskiej. Karierę zawodową rozpoczynałam w branży medialnej. Jako Menedżer Sprzedaży, a później Dyrektor Sprzedaży miałam okazję budować zespoły w dynamicznym i wymagającym środowisku rynku medialnego.
Zarządzałam zespołami sprzedażowymi i projektowymi, wprowadzałam na rynek nowe produkty, budowałam standardy pracy i plany motywacyjne. Moimi największymi sukcesami zawodowymi było budowanie zespołów ludzi zaangażowanych i odpowiedzialnych oraz zespołów projektowych, które cechowała wysoka efektywność. Rozwijając swoją karierę zawodową zwracałam zawsze uwagę na rozwój osobisty swoich współpracowników oraz rozwój swoich kompetencji jako menedżera, coacha i mentora dla swojego zespołu. Szybko odkryłam, że to umiejętności społeczne determinują w dużej mierze sukces lub porażkę danej organizacji, bezpośrednio wpływając na wzajemne zrozumienie, zaufanie i współpracę. Umiejętności trenerskie rozwijałam w Szkole Trenerów Biznesu Kontrakt OSH. Jestem Certyfikowaną Trenerką i Partnerką FRIS® Style Myślenia. W pracy trenerskiej kieruję się pragmatyzmem i efektywnością. Celem moich warsztatów jest wywołanie realnej zmiany, która jest obserwowalna podczas wykonywanej pracy. Dlatego oprócz przekazywania wiedzy i ćwiczenia umiejętności ważny jest dla mnie aspekt motywacyjny i zmiana postawy uczestników. Ostatecznym celem szkolenia dla klientów biznesowych jest zawsze poprawa efektywności biznesu