+48 507 095 067
dorota.czajkowska@dcc-consulting.pl

Zarządzanie zespołem

Umiejętność zarządzania zespołem
to kluczowe zadanie menedżerów, szefów, liderów projektów.

Tylko pozytywnie wzmacniany zespół jest w stanie osiągnąć zadowalające wyniki biznesowe, wprowadzić innowacyjne rozwiązania, czy przetrwać moment kryzysowy.
Dziś inaczej rozumie się rolę szefa. Nie jest on zarządcą, ale liderem, który nie: nakazuje, wymaga, rozlicza,
ale uczestniczy, wspiera oraz jest mentorem dla zespołu
i poszczególnych jego członków.

Jeśli potrzebujesz

# nauczyć się przestać wyręczać swoich ludzi
i nie załatwiać wszystkich spraw samemu 
# poszukać rozwiązań w sytuacjach, kiedy
nie możesz spełnić wszystkich oczekiwań 
# chwalić, wyrażać uznanie, ale też zwracać uwagę
# przekazywać trudne decyzje oraz odmawiać
# swobodnie mówić o tym, na czym ci zależy
# konstruktywnie wychodzić z sytuacji, w których coś cię irytuje do tego stopnia, że utrudnia pracę
# nauczyć się rozmawiać ze zdemotywowanym pracownikiem

Zajęcia koncentrują się
na uczeniu i trenowaniu:

pomagania podwładnym rozwiązywać problemy,
a nie wyręczaniu ich
 przekazywania użytecznych informacji zwrotnych zamiast destrukcyjnych ocen
 rozwiązywania konfliktów, posługując się kategoriami interesów
i problemów, a nie stanowisk i argumentów
 przekazywania i egzekwowania trudnych decyzji, oszczędzając swój czas i motywując podwładnych do wzięcia odpowiedzialności

Zapytaj o szkolenie

Kontakt